Зміна назви підприємства, компанії, організації в Києві професійними юристами

Зміна назви підприємства дуже непростий процес, який займає багато часу. Пов’язано це з необхідністю внесення змін у всі статутні та дозвільні документи компанії, а також з необхідністю повідомлення про зміну назви профільні державні установи. Крім того, зміна назви або найменування організації потребує знищення старої печатки зі старою назвою, а нову печатку Ви зможете отримати тільки після проведення усіх реєстраційних дій та змін в державному реєстрі. Щоб запобігти ситуації, в якій підприємство довгий час працюватиме без печатки, слід звернутись до профільних спеціалістів, які проведуть процедуру зміни назви підприємства в максимально короткі строки.

Наші послуги по зміні назви включають:

  • юридичну консультацію;
  • підготовку повного пакету документів;
  • проведення державної реєстрації зміни назви;
  • повідомлення податкових органів про зміну найменування організації;
  • отримання нового витягу з реєстру платників єдиного податку або НДС.

Порядок зміни назви ТОВ

Зміна назви ТОВ потребує проходження процедури державної реєстрації, в процесі якої, вносяться зміни до державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. В першу чергу, необхідно провести загальні збори засновників, на яких прийняти протокольне рішення про зміну назви ТОВ. Потім, слід звернутись до державного реєстратора, з встановленим пакетом документів, та провести реєстрацію змін в реєстрі. Третім етапом перейменування, є направлення повідомлення до профільних державних органів про зміну та отримання нової редакції дозвільних документів. Завершальний етап зміни назви – отримання нової печатки.

Строки зміни назви становить від 5 до 10 робочих днів

Необхідні документи та інформація:

  • копія паспорта директора та бухгалтера підприємства;
  • копія документа про державну реєстрацію юридичної особи (свідоцтво, виписка);
  • оригінал статуту юридичної особи;
  • довідка форми 4-ОПП із податкової;
  • нова назва організації;
  • довіреність на нашого юриста.

Результат зміни назви:

  • протокол загальних зборів;
  • статут підприємства в новій редакції;
  • нова печатка організації (за потреби);
  • новий витяг із реєстру платників ПДВ або єдиного податку.

Зміна назви ТОВ в Києві – одна з основних послуг юридичної фірми «Траст Консалтинг». Наші спеціалісти готові провести зміну назви вашого підприємства в найкоротші строки та врегулювати всі наслідки такого перейменування.

Разом зі зміною назви підприємства наші Клієнти часто замовляють:

Ви можете замовити зміну назви підприємства вже зараз, звернувшись до нас за телефоном

+38 (044) 495 54 29

*Послуги нотаріуса, адміністративний збір та вартість печатки оплачуються окремо 

Зміна назви підприємства
Послуги Ціна
юридична консультація, підготовка повного пакета документів, державна реєстрація зміни назви, отримання нових витягів з реєстру ПДВ або єдиного податку, замовлення нової печатки 950 грн.

Ключові контакти