Внесення змін до статуту ТОВ

В багатьох юридичних осіб, в процесі ведення господарської діяльності, може виникнути необхідність внести зміни до статуту та в відомості, що містяться в Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Причинами внесення змін до статуту юридичної особи можуть бути:

Окрім перерахованого, необхідність внесення змін до статуту ТОВ може виникнути також по іншим обставинам, які не залежать від бажання засновників або керівника. Наприклад, у разі зміни законодавства, або перейменування вулиці, по якій зареєстрована юридична особа.

Оскільки відомості про будь яку юридичну особу вважаються достовірними тільки у випадку внесення їх до державного реєстру, то несвоєчасна реєстрація змін може мати негативні наслідки для ведення бізнеса. Наприклад, у випадку несвоєчасного внесення даних про нового керівника, можуть виникнути перешкоди при укладанні договорів та розпорядженні банківським рахунком.

Законодавець також може зробити сюрприз, прийнявши новий закон, який зобов’яже підприємство підготувати та подати реєстратору додаткові відомості про юридичну особу, як наприклад було із відомостями про кінцевих бенефіціарних власників. Невиконання таких вимог закону, загрожує підприємству санкціями у вигляді штрафу.

Внесення змін до статутних документів

Описану вище процедуру по внесенню змін до статуту ТОВ ще називають - внесенням змін до статутних документів. Пояснити таку тотожність понять дуже легко, так як статут ТОВ і є основним засновницьким документом. Саме до нього, шляхом прийняття протокольних рішень, учасники товариства вносять всі основні зміни, які стосуються інформації про товариство, або основ його діяльності. Звісно, існують ще зміни, які можливо внести до державного реєстру без необхідності внесення змін до статуту ТОВ. До таких змін можна віднести контактні дані юридичної особи (e-mail, телефон та ін.), інформацію про директора, види економічної діяльності (КВЕД), інформацію про кінцевих бенефіціарних власників та ін.

Реєстрація змін до статуту

Як правильно внести зміни до статуту ООО? Які документи необхідно підготувати для реєстрації змін в реєстрі? Куди звертатись для їх подачі? Які строки відведені законом на реєстрацію змін? Всі ці питання, і навіть більше, стають великою проблемою для засновників та керівників, коли прийнято рішення – змінам бути.

Слід зазначити, що подача документів на реєстрацію змін реєстратору, які не відповідають вимогам закону, тягне за собою відмову у проведені державної реєстрації таких змін. Та хоча факт відмови не позбавляє права заявника на повторне звернення, після виправлення всіх допущенних помилок, втрати часу та додаткових витрат не уникнути.

Особливою складністю для багатьох підприємств може стати підготовка якісного пакету документів при зміні складу засновників, адже в такому випадку, необхідно підготувати нову редакцію статуту, правильно оформити угоди розподілу часток в статутному капіталі, а також провести перевірку великої кількості корпоративних документів. Не враховані нюанси та допущені помилки, можуть призвести до корпоративних спорів між учасниками товариства, величезним грошовим втратам, а у найгіршому випадку – до повної втрати бізнеса.

Порядок реєстрації змін до стуту, перелік документів та строки залежать від того, які зміни потрібно провести. Детальну інформацію по кожній окремій процедурі Ви зможете прочитати на відповідних сторінках нашого сайта за посиланнями, що наведені вище.

Спеціалісти ЮФ «Траст Консалтинг» вже більше десяти років вносять та реєструють зміни до статутів юридичних осіб найрізноманітніших організаційно-правових форм. Ми готові взяти на себе відповідальність, оскільки впевнені в тому, що здатні готувати найскладніші корпоративні документи та проводити державну реєстрацію будь-яких змін до статуту у найкоротші строки.

Ключові контакти