Внесення та реєстрація змін до статуту професійними юристами в Києві

В багатьох юридичних осіб або приватних підприємців, в процесі ведення підприємницької діяльності, може виникнути необхідність внести зміни в відомості, що містяться в Державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Така процедура проводиться шляхом внесення змін до статуту та подальша реєстрація змін в державному реєстрі.

Причинами внесення змін до статуту юридичної особи можуть бути:

  • зміни складу засновників;
  • призначення нового керівника;
  • зміна назви товариства;
  • зміна юридичної адреси;
  • зміна видів економічної діяльності;
  • збільшення або зменшення розміру статутного капіталу;
  • реєстрація статуту юридичної особи в новій редакції.

Окрім перерахованого, необхідність внесення змін до статуту підприємства може виникнути також по іншим обставинам, які не залежать від бажання засновників або керівників. Наприклад, у разі зміни законодавства, або перейменування вулиці, по якій зареєстрована юридична особа.

Оскільки відомості про будь яку юридичну особу або приватного підприємця вважаються достовірними тільки у випадку внесення їх до державного реєстру, то несвоєчасна реєстрація змін може мати негативні наслідки для ведення бізнеса. Наприклад, у випадку несвоєчасного внесення даних про нового керівника, можуть виникнути перешкоди при укладанні договорів та розпорядженні банківським рахунком.

Законодавець також може зробити сюрприз, прийнявши новий закон, який зобов’яже підприємство підготувати та подати реєстратору додаткові відомості про юридичну особу, як наприклад було із відомостями про кінцевих бенефіціарних власників. Невиконання таких вимог закону, загрожує підприємству санкціями у вигляді штрафу.

Як правильно внести зміни в статут товариства? Які документи необхідно підготувати для реєстрації змін в реєстрі? Куди звертатись для їх подачі? Які строки відведені законом на реєстрацію змін? Всі ці питання, і навіть більше, стають великою проблемою для засновників та керівників, коли прийнято рішення – змінам бути.

Слід зазначити, що подача документів реєстратору, які не відповідають вимогам закону, тягне за собою відмову у проведені державної реєстрації змін. Та хоча факт відмови не позбавляє права заявника на повторне звернення, після виправлення всіх допущенних помилок, втрати часу та додаткових витрат не уникнути.

Особливою складністю для багатьох підприємств може стати підготовка якісного пакету документів при зміні складу засновників, адже в такому випадку, необхідно підготувати нову редакцію статуту, правильно оформити угоди розподілу часток в статутному капіталі, а також провести перевірку великої кількості корпоративних документів. Не враховані нюанси та допущені помилки, можуть призвести до корпоративних спорів між учасниками товариства, величезним грошовим втратам, а у найгіршому випадку – до повної втрати бізнеса.

Спеціалісти ЮФ «Траст Консалтинг» вже більше десяти років вносять та реєструють зміни до статутів юридичних осіб найрізноманітніших організаційно-правових форм. Ми готові брати на себе відповідальність, оскільки впевнені в тому, що здатні готувати найскладніші корпоративні документи та проводити державну реєстрацію будь-яких змін до статуту у найкоротші строки.

Ви можете замовити внесення змін до статуту товариства прямо зараз, звернувшись за телефоном

+38 (044) 495 54 29

Ключові контакти